Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Nu kommer bilderna

Av Bamse och Valle - 25 juli 2010 12:12

Morgon mys vill man inte vara utan.

  Det är tröttsamt att busa och bada hela dagarna

Ja jag håller helt med dig Bamse

Här spanar jag Bamse efter grannens Jack Russel. Han har jag nyss jagat hem.  Jag hjälper dig Bamse att hålla koll efter honom. 

Han skulle bara prova smyga hit igen.

Om jag blinkar kanske jag kan få smaka lite grann 

Snål jåpar, bara ät ni tänk inte på oss.

Vänta ni, av oss ska ni då inte få en enda smakbit.

 Ja då vänta vi på hemfärden då.  Fast det är inte det minsta kul att åka hem. 

Men vi håller med, det är ine kul när det regnar att vara i stugan. Vi vill ju vara ute hela tiden inte inne.                 

 
 
Edith

Edith

25 juli 2010 13:55

Morgonmyset ser helmysigt ut. Jag har inte tid med sånt för jag måste vara ute och ränna och leka med Hilda från morgon till kväll. Vi har det fortsatt varmt. Nospussar från tjejerna i söder

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Aamor

Aamor

25 juli 2010 16:10

Ser mysigt ut det där, myste så med matte på golvet för en halvtimme sen, gottigt!
Lite små (läs stor) taskigt att ni inte fick smaka när du flirtar och allt!

Tjidevipp

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Lotta och Raksu

Lotta och Raksu

25 juli 2010 23:30

Nja, nära till vatten vet jag inte. Ungefär 2-3 mil dit vi brukar vara. Men fint är det där och bra att lägga spår åt Raksu i skogen. Vi far förresten till Luleå i morgon och stannar tills på tisdag. Hinner vi, så hör vi av oss så kanske grabbarna kan träffas =)

http://raksu.bloggplatsen.se

 
Torsten

Torsten

26 juli 2010 09:08

Igår var det en riktig vilodag inne i regnet! Jösses vad jag sov....det är lite tröttsamt med semester :)
Nu väntar vi på goväder igen!
Ha det gott!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Hillman och Illerson

Hillman och Illerson

26 juli 2010 11:32

Vi tycker att ni ser riktigt sugna ut på bilderna, eran matte och husse skulle behöva gå i samma skola som våran matte och husse gått. Ser vi så sugna ut så brukar vi få något lite i alla fall.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
AnneSofie

AnneSofie

26 juli 2010 20:58

Morronmys kan man inte var utan! Det bästaste som finns!
Här har det egentligen bara regnat en ag sen vi kom hem från våran lilla semestertripp men då regnade det desto mera under hela dagen!
Hundarna och katten låg i våran säng och gick kanske ut för att kissa men det var under protester.

http://www.sofielundilerdala.se

 
Ingen bild

Lotta

27 juli 2010 10:50

Hej! Jag hade ju inte erat nr. Då det är på gamla mobilen som gick sönder. I dag far vi hem, men får väl göra ett nytt försök nästa gång vi kommer till Luleå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bamse och Valle - 29 oktober 2013 19:04


Hejsan på er alla våra läsare. Ja vi har ju varit borta från denna sida nu. Ett alldelens för långt tag. Våran såkallade sekreterare   hade glömt vilket lösenord som var på denna blogg. Och beställa ett nytt, ja det gick ju inte heller eftersom den e...

Av Bamse och Valle - 2 augusti 2013 22:51

Ja vad gör man väntar och sen väntar man på det magiska ordet "stugan". Kan ju säga att då har man gjort sig klar, och så klar att dom som inte gjort det får bråttom. Jag behöver ju bara ta med mig apan, Valle han vill inte ha nått alls med sig. Så f...

Av Bamse och Valle - 1 augusti 2013 20:20

Ja det var ju ett tag sen ni hörde något från oss. Men det har varit fullt upp vill vi lova   . Så mycket att göra att inte ens våran sekreterare har haft tid eller rättare sagt ork att skriva. Men nu så ska hon bättra sig säger hon   . Det har hu...

Av Bamse och Valle - 24 mars 2013 16:16

Ja nu har vi fått smak av våren. Denna helg har bestått av sol och värme både lördag och söndag. Idag har det varit hela plus 4:) Vi har hunnit med turer ut till stugan både igår och idag. Idag tog vi även med oss fika.       Valle han var...

Av Bamse och Valle - 14 mars 2013 19:30

Ja denna vecka så har griskylan kommit tillbaka, ner mot -25 på nätterna och runt -20 dagtid. Kan ju säga att vi inte haft vidare lust att vara ute i onödan, tassarna har alldelens hållit på att frysa ihop. Matte jobbasr på som vanligt här hemma, ing...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards