Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Bamse och Valle - 23 juni 2010 22:24

Kunde inte låta bli att ta lite kort då pojkarna skulle ut på sin kvällspromenad. Denna tid är underbar. Det är nu man laddar batterierna inför en kall, mörk och tråkig vinter.

 

Inte det bästa kort knäppta i motljus. Men det är SOLEN som lyser.

Oj vad härligt det ser ut visst Bamse, och nu är klockan 2215 och den är fortfarande uppe.

Av Bamse och Valle - 23 juni 2010 17:06

Idag har det varit riktigt varmt, + 23 grader och strålande sol. Vi har nog inte blivit bortglömda här uppe i Norr. På förmiddagen så har vi inte gjort så mycket annat än vilat. Men på eftermiddagen har vi haft fullt upp. Matte hon har hittat en jättekul sak till oss, en basket boll med ett snöre i. Mycket bättre att hålla i det, än att försöka stoppa in bollen i munnen. Det vart mycket jakt, men den som tyckte om bollen mest var Valle. Han bara älskar bollar. Jag för min del föredrar min APA. Den har jag stenkoll på mumera, Matte har hotat med tvättmaskinen. Men vadå, lite måste han ju få lukta tycker då jag iallafall. Dom är lite känsliga i sina nosar dessa människor. Nu skall vi få oss lite mat. Sen skall det packas inför morgondagen flytt ut till stugan. Vi får hoppas att vi kan skriva medans vi är därute, det är lite si och så med Internet uppkopplingen. Ha det bra alla kompisar.

Bamse kom fort det är snöre i bollen!!

Du det finns faktiskt snören på bägge sidorna, inte behöver du ta mitt.

Men vad skoj, det går hur lätt som helst att springa runt runt.

Undrar om det går lättare att sparka på den om jag släpper den från munnen.

Sura inte nu Bamse, men jag har den i ett fast grepp. Kom och försök ta den om du kan.              

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards