Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Bamse och Valle - 7 oktober 2011 20:34

Det vart en bra dag för oss, och då innefattar den även Valle. Man ska ju dela med sig på sin födelsedag, så han har också fått paket och tårta.

Först var det min tur Tyckte inte att han släppte det fort nog Om ni bara visste vad gott det luktade om det Nu har man då äntligen fått det Nu ska det upp fort Bäst att hålla fast det med tassen, annars kanske grisknorren försvinner

Sen var det tårtdags, idag så var det en tårta som vi fick smaka av Skynda dig snålvattnet rinner redan 

Och gott luktar den också Undrar om den smakar lika bra Ja det gjorde den Vips så var det en stor bit inne i min mun Och nu så ska resten in Mums filibabba Sista ska också med, nu är tallriken snart rengjord. Härliga tider att fylla år 

Nu är det snart slut. Ha en fortsatt bra kväll alla kompisar. Och tack för alla grattisar;D

Av Bamse och Valle - 7 oktober 2011 06:11

Idag är det min Bamse och mina syskon i Godiskullen 4:e födelsedag. Hoppas alla får mycket gott och framförallt tårta. Tänk idag så regnar det inte, och det bästa snön som dom hotade med lyser med sin frånvaro. Det är bara hoppas att det fortsätter så att Husse slipper bli så blöt, då han ska vara ute hela dagen. Bamse kramar från oss.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards