Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Bamse och Valle - 28 mars 2011 17:08

Nu har det gått en vecka till närmare våren, fast inte i dom varmaste tecknen för oss här uppe. Har varit någon plus grad, ena dagen snöstorm och nästa sol. Vi har hunnit med mycke bus, och framför allt våra långpromenader upp på berget. Men mest av allt så har vi vilat oss. Till helgen om vädret tillåter blir det stugan. Nu får vi hoppas att dom har plogat vägen fram till stugan. För till påsk då ska vi sova över där säger Matte. Hon har ju skollov, och Husse får nära till sitt jobb om vi är där ute.Imorse var vi av den tröttaste sorten, kan det bero på att klockann hade skruvats fram. Vi ville inte alls ut imorse, det var sova vi ville. När Matte kom hem på sin lunch, så var det bara Valle som mötte henne i dörren. Jag Bamse had fullt upp med att fortsätta att vila mig. Men till slut så fick hon på hälsning av mig också.

 Vadå pipa, det är ju ett ben   Man kan prova att ha det på flera sätt  

Även rakt in i munnen går bra

  En trött liten Valle

  Fast man kan säga att det är vi nog bägge två

  Och så var det med den här slipsen, jag kan nästan rulla ihop den

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards